vi möts på café Tintin.


Blir mer och mer medveten om att det är de där små sakerna som är det fina i livet. Som att en regnig torsdag med inga pengar alls åka in till stan och fika med sina vänner. Bara fika i timtals sådär som man brukade göra förr men av någon outgrundlig anledning aldrig gör längre. Men ska börja göra oftare. Blir också mer och mer medveten om hur himla glad jag är över att Sara är hemma igen. Som ser till att man gör sånadär fina saker som att gå på gamla caféer eller sitter i en säng full av kakpaket och tittar på Pocahontas. 

Ems.

Kommentarer
Postat av: DKDNS

Oh shit är jag hipsterfamous nu när jag är med på denna bloggen?

2012-05-18 @ 00:30:59
Postat av: Sara

Bästa Ems!

2012-05-18 @ 00:45:02
Postat av: Sara

Svar till Max: Med den där tröjan som JAG har på mig.. är svaret: JA det är du!

2012-05-18 @ 00:45:40
Postat av: ems.

well. hipsterkampen är fan tajt idag. max har för första gången NÅGONSIN fått lite motstånd. i saras tröja!

2012-05-18 @ 01:07:24
URL: http://deardirty.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0