i'm in my own world where else would i be it's your last chance to see what i see



Just nu består mitt liv mer än någonsin bara av examensarbete. Det gör att jag längtar bort och dagdrömmer mer än någonsin och får alldeles för lite liv gjort. Lite av det där jag dagdrömmer om just nu handlar om:

De tio dagarna jag bokat in i London så att jag kan låtsasbo där litegrann.
Bästa midsommarhelgen som är under uppstyrning precis just nu.
Springa springa runt Labra varje morgon efter frukost.
Lisebergs sommarbokningar. Joel Alme OCH Albin Gromer.
Bära sommarklänning och måla akvarell i hästhagen borta vid sjön.
Åka snabba färjor och fina segelbåtar ut till öarna.
Fira fem år med min pojkvän den där midsommarhelgen. Fem år.
Få ungefär tre fräknar och åka på festival med mina bästa vänner.
Åka på sommarskola ensam i stora Köpenhamn. Om. Bara om.
Köpa en sista minuten till Rom eller Barcelona bara sådär. Åka.
Ligga på filtar i parker och sitta på klippor vid havet. 
Samla blåmärken på knäna och ha sommar i magen.

Snart. I helgen är i alla fall Gina hemma på besök och det är ju alltid något utöver det vanliga!

Ems.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0