the truest faith is in my blood it's in my brain it's in my heart.



Jag tror att jag och en gammal flamma är på väg tillbaks till varann. Känns ohyggligt bra, särskilt som jag hittat ungefär världens finaste och skönaste löparskor. Bara längtar tills dem blir mina, då ska ni få se på grejer. Då ska vi ränna långt ihop. En mil minst. Har även funnit att jag är en extraordinärt bra pt och piskare, sånt gillar ju jag. Och det är ju alltid bra med en alternativ karriär tänker jag, om jag skulle tröttna på att dra i trådar och textilfibrer.

Bilderna har jag stulit från Saras instagram, för sånt gillar hon. Att gå en kilometer bakom och ta bilder. Men då säger pt till på skarpen.

Ems.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0