Wednesday.



Dagens instagramblogg. Och en alldeles strålande sådan. För det börjar bli vår på riktigt i lilla Göteborg. Jag startade dagen med att snooza med solen i ögonen, mysa lite i soffan och äta en kunglig frukost eftersom jag hade lite sovmorgon. Drog på kepan jag en gång köpte som ett festivalSKEMT som blev trendigt snygg. Gillar kepa. Sprang till Weekday och köpte äntligen den där kappan jag suktat och grubblat över i typ en månad. En blå stor trench. Vi har älskat varann sen första stund egentligen, och trots små hinder på vägen har vi nu hittat rätt. Skönt. Och så satt jag ju såklart vid lillkyrkan en stund också. OCH DET BÄSTA UTAV ALLT! Ferre har kommit hem från Riga!

Ems.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0