Monday.



Har haft en kunglig måndag. Vaknade hos P och släpade mig hem till Josefine för att kicka igång exjobbet JÄTTETIDIGT. Det slutade mest i fika och catchup och det var himla fint. Sedan åkte mammi och jag på roadtrip för att hämta hem min nya bebis. Han heter Napoleon och är hur liten som helst. (Kejsar eller Dynamiten får man välja själv) Vi stoppade på ikea på vägen och slog världsrekord i snabb shoppingrunda. Tilläggas bör att vi gick igenom HELA varuhuset, tittade på soffa, bord, testade datorstol och handlade en hel kasse med grejer. Har mest stirrat på pippin hela kvällen och ordbajsat exjobb så känner mig lagom friterad nu. Godnatt.

Ems.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0