Min bästa dag.



Idag gör jag allt sånt där som får mig att må bra. Tar hand om min lilla själ litegrann. Imorse sov jag till klockan elva för att jag behövde det, till exempel. Åt lång frukost med en stor skål jättesötad jordgubbsyoghurt för att jag ville. Sedan kom min glada pappa på besök. Vi drack flera koppar kaffe på balkongen och åt en stor glass direkt efter frukost. Vi gick ner till djuraffären och tittade på alla kaninungarna också. Sedan tog vi en lång promenad och petade lite på våren och alla vitsippor som slagit ut här i krokarna. Satt i solen vid sjön i flera timmar och bara struntade i att gå hem för att vi hellre ville sitta där. Och nu har jag landat på balkongen igen och tänker nog inte gå in förrän solen försvinner, och det gör den inte på hela dagen här. Tänker nog strunta i skolarbetet också faktiskt, och alla andra tråkiga saker idag. Och ikväll ska jag gå på ettårskalas på mitt nya jobb. Ni kommer väl dit va? 

Ems.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0