Longing for London.




Kom precis hem efter en liten runda på stan. Har lekt personal shopper åt min bror som ska på företagsfest. Hade varit världens bästa jobb alltså. Nu har jag en stund över innan det är dags att ta tag i det sista med planeringsrapporten inför exjobbet. Deadline 16.00 idag. Så nu sitter jag nerbäddad i sängen och mest längtar efter London. Om precis två veckor åker jag dit igen och hälsar på världens bästa vänner. Vi har tiotusen saker planerade, skrivit schema och grejer. Sådär som vi alltid gör, planerar stordåd.

Längtar efter de där allra första sekunderna, när man kliver av bussen på Liverpool street station. Förvirrat letar runt efter något bekant ansikte och plötsligt ser dem komma springandes där bland allt folk. Lyckan.

Ems.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0