Last day.



Idag var det minsann sista dagen på min fem veckor långa praktik. Känns som att det gått en och en halv vecka ungefär. Alldeles för fort! Har haft det ruskigt bra och fint på Awesome Rags! Det kan ju vara så att jag har världens sötaste kollegor där också. De gjorde mig helt sjukt nervös med världens mardrömshistoria och när jag kommer upp till personalrummet för att se vad som står på överraskade de med blommor och paket och bara garvade åt mig! I lådan låg en galet fin t-shirt som jag klämt på X ANTAL GÅNGER, och en fint armband från Dagmar. Och den bästa presenten av allt är ju att jag faktiskt ska tillbaka redan på tisdag. SOM ANSTÄLLD! 

Ems.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0