Kvilletorget.



Igår var en himmelens bra dag. Den började med tvättstugan och skomakaren som väl inte var så himla kul. Men jag lyckades förhoppningsvis få en ny, tokbra praktikplats. Intervju nästa torsdag! Sedan tittade jag in i Jonnas nya lya. Vi letade hemprylar på coop, packade upp cdskivor, hade nostalgiskt skitsnack och åt världens godaste indiska på golvet. Och till kvällen gick jag på bio med Josefine. Simon och ekarna. Ruskigt bra och gråtig film alltså. Och snygg framförallt!

Ems.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad hette restaurangen?

2012-01-19 @ 22:36:46
Postat av: ems.

Den hette Great India om jag inte minns fel!

2012-01-20 @ 15:31:07
URL: http://deardirty.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0