Söndagsöl & Starcraft.





Det är ännu en gång dags för nerdmeet på Restaurang Vasastan i Göteborg. Massor utav män och några få tjejer samlas för att titta på MLG-finalerna (?). Jag ska dit igen, äta lite mat och bli lite mer smidigt full än sist. Kanske lära mig ett och annat den här gången också. Har dessvärre inte uppfyllt mitt löfte till arrangören om att börja spela, så det talar vi tyst om. Fast jag tror inte att de bryr sig så farligt, de är nog bara glada över en till kvinna i lokalen. Eventet sist var så lyckat att man fått förlängt öppettiderna för denna gången, så förhoppningsvis hinner man se alla matcherna. Och det ryktades om att GP och andra tungviktare skulle vara där och rapportera. Det går framåt för e-sportsSverige. Go.

Ems.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0