Lunch.



Jag tror att vi åt den här salladen ungefär varannan dag i somras. Så god är den. Och den funkar nu också när man bara sitter och saknar allting. Sallad, röda linser, tomat, gurka, champinjoner, salladslök, fetaost, ägg, olivolja & balsamvinäger. Och lite annat som man tycker är gott.

Nu borde jag verkligen sätta fart med saker och ting för jag är alldeles för långsam och tiden alldeles för snabb. Jag försöker hitta mig en vettig praktikplats (eller en som bara vill ha mig). Det går lite trögt, men idag har jag i alla fall skickat iväg åtta mail. Hoppas att någon svarar. Nu ska jag måla naglarna och pyssla en skjorta. Sedan ska jag möta upp P när han slutar och åka till stan en sväng.

Ems.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0