Lucia.




Idag sydde jag minsann färdigt mina finfina rutiga barnjeans i skolan. Fortfarande lite ledsen över att jag inte får se dem in action förrän jag någon gång eventuellt själv fixar det. Trist. Men då ska de fan rullas upp över ett par fina Converse eller Docs, till en pippitröja och en liten sotarmössa. Ska ha sötaste ungen i stan. Efter skolan var det lussefika och kattmys som gällde. Och hela långa dagen i Borås avslutades med att i ösregnet få reda på att tåget var inställt och vänta på bussar som inte kom. Alldeles underbart. Jag skulle vara så rik på Västtrafik om jag orkat skicka in de där lapparna ens hälften av gångerna bussarna sviker.

Ems.

Kommentarer
Postat av: Jen

Like them pants!

2011-12-14 @ 07:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0